Best Online Resource For Non-Resident Indians      SEARCH COOLNRI.COM
 HOME  FORUMS  PORTALS & REVIEWS  RECIPES  INDIAN RESTAURANTS  GROCERY  CLASSIFIEDS  NEWS  CONTACT  LOGIN
Welcome Guest Search | Active Topics | Members | Log In | Register

Hoe NSF naar PST exporteren? Options
jhonkogice
Posted: Thursday, June 25, 2020 6:01:55 AM
Rank: Advanced Member
Groups: Member

Ik probeer al lang voor NSF naar PST-conversie, maar ik heb nog geen goede conversiesoftware ontvangen. Als je suggesties hebt, deel deze dan met mij.
kevinbojolew
Posted: Thursday, June 25, 2020 6:12:46 AM

Gebruik deze NSF naar PST Converter Software en converteer eenvoudig uw Lotus Notes NSF-bestand naar Outlook PST-bestand in een eenvoudig en gemakkelijk proces. Ik heb deze software een maand geleden gebruikt toen mijn vader op zoek was naar een snelle conversie van NSF-bestanden naar Outlook en ik goede resultaten kreeg. Dus waarom ik u deze geweldige tool wil voorstellen, deze tool heeft veel functies die u veel helpen. Zowel technische als niet-technische gebruikers kunnen deze software gemakkelijk bedienen.
lashka
Posted: Friday, June 26, 2020 3:51:38 AM

Lotus Notes naar PST-software ondersteunt volledige conversie van Lotus Notes naar PST. Als u alle problemen met betrekking tot het NSF-bestand wilt oplossen en ook Lotus Notes-bestanden naar Outlook wilt importeren. Voor dit doel zou ik willen voorstellen om NSF naar PST Converter Software te gebruiken. https://www.pcinfotools.com/nl/nsf-naar-pst-omvormer/
daniel
Posted: Friday, June 26, 2020 1:04:03 PM

U kunt Lotus Notes eenvoudig naar Outlook importeren en vervolgens elke geautomatiseerde tool zoals NSF Converter proberen. Met de applicatie kan de gebruiker NSF importeren in Outlook PST en verschillende bestandsindelingen zoals EML, EMLX, HTML, PDF, enz. De software bewaart de metadata van de e-mails tijdens de conversie. De applicatie stelt de gebruiker in staat om na het scannen het voorbeeld van de e-mail met bijlagen en koptekstdetails te bekijken.

Lees verder: http://www.nsf-converter.com/blog/convert-nsf-to-pst-without-lotus-notes.html
Users browsing this topic
Guest

Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.

Main Forum RSS : RSS

COOLNRI.COM 2006-2012 |  TERMS OF USE |  PRIVACY STATEMENT |  SEARCH